Regulamin apartamentów

Niniejszy regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu apartamentów. Dokonanie rezerwacji oraz uiszczenie zadatku, a następnie należności za cały pobyt jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień przedmiotowego regulaminu. Ma on służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.

1.Doba zaczyna się od godz. 1500 w dniu przyjazdu i kończy w dniu wyjazdu o godz. 1000, obiekt nie dysponuje zapleczem dla gości przyjeżdżających przed godziną 1500

2. Wymagana jest wpłata na rachunek bankowy 30% zadatku, w ciągu 3 dni od wstępnej rezerwacji. Pozostałą kwotę należności za cały pobyt należy opłacić gotówką w dniu przyjazdu, nie ma możliwości płatności kartą,

3. Cena nie zawiera opłaty klimatycznej obowiązującej w gminie Rewal, która jest pobierana w dniu przyjazdu,

4. Minimalny okres pobytu w sezonie B wynosi 7, 14 lub 21 dni od soboty do soboty, poza sezonem B minimalny pobyt wynosi 3 doby,

5. Do podanych w cenniku cen dolicza się zużycie wody i prądu po przekroczeniu odpowiednio 70kWh/7dni energii elektrycznej oraz 2,1m3/7dni wody, według wskazań liczników zgodnie z obowiązującą taryfą,

6. W razie niedotrzymania zarezerwowanego terminu pobytu nie dokonuje się zwrotu zadatku,

7. Za skrócony pobyt nie zwraca się opłaconych należności,

8. Przed dokonaniem meldunku należy okazać dokument z fotografią w celu ustalenia tożsamości,

9. Rezygnacja klienta z pobytu po odebraniu kluczy od apartamentu nie wiąże się z obowiązkiem zwrotu dokonanej wpłaty,

10. Na terenie apartamentów obowiązuje całkowity zakaz palenia, w przypadku złamania zakazu powstaje obowiązek dearomatyzacji w wysokości 500 zł,

11. Na terenie apartamentów obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia (np. świeczek),

12. Grillowanie tylko w wyznaczonych miejscach,

13. Do apartamentu przynależy 1 miejsce na parkingu ogrodzonym, niestrzeżonym,

14. Przekazanie i zdanie apartamentu odbywa się w obecności personelu. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z ich winy. Za zgubienie lub zniszczenie kluczy obowiązuje opłata w wysokości 50 zł,

15. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione lub zagubione przedmioty wartościowe i pieniądze. Goście dołożą wszelkich starań, aby zabezpieczyć należycie swoje mienie,

16. Ze względu na bezpieczeństwo, każdorazowo po użyciu płyty grzewczej należy sprawdzić, czy płyta jest wyłączona. Podczas korzystania z płyty należy dochować wszelkiej ostrożności z uwagi na jej wysoką temperaturę,  

17. Przyjazd po 1900 wiąże się z dopłatą w wysokości 50 zł,

18. Ręczniki nie znajdują się na wyposażeniu apartamentów,

19. Ośrodek nie przyjmuje zwierząt,

20. Na terenie apartamentów obowiązuje cisza nocna w godzinach od 2200 do 700,

21. Korzystanie przez dzieci z placu zabaw możliwe jest tylko pod opieką osób dorosłych,

22. Osoby niebędące gośćmi naszego obiektu nie mogą przebywać na jego terenie,

23. Zabrania się wystawiania mebli poza obręb tarasu lub balkonu oraz wynoszenia z apartamentów sprzętów stanowiących ich wyposażenie,

24. Naruszenie zasad niniejszego regulaminu wiąże się z koniecznością opuszczenia apartamentów bez zwrotu kosztów,

25. Goście przebywający na terenie apartamentów zobowiązani są do przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz postanowień niniejszego regulaminu,

26. Uzupełnieniem dla niniejszego regulaminu są cennik usług określający opłaty za zakwaterowanie.

 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2019 4Flądry. All Rights Reserved